Karin Karin uit Gravenzande heeft geschreven op 22 september 2020 om 22:13
Hoi Sander, bedankt voor de fijne lessen! Fijn dat je altijd je afspraken nakwam, je geduldig, kritisch en eerlijk was. Ik heb veel aan je lessen gehad. Ik wens je veel succes toe met je rijschool en wie weet kom ik je nog eens tegen op de weg!
Laura Laura uit Honselersdijk heeft geschreven op 16 september 2020 om 19:36
Gisteren geslaagd door de goede en leuke lessen van Sander!
Mirte Mirte uit Kwintsheul heeft geschreven op 23 augustus 2020 om 21:50
Goede en leerzame lessen. Sander ziet snel het niveau waarop je rijd en past daar zijn lessen goed op aan! Hierdoor is het lessen erg prettig en heb je her gevoel dat je er veel leert.
Marielle Marielle uit Rijnsburg heeft geschreven op 2 augustus 2020 om 19:16
Met dank aan Sander in 1x mijn rijbewijs gehaald. Ondanks mijn faalangst heb ik vertrouwen in mezelf gekregen en op een fijne manier leren rijden. Sander neemt de tijd om je goed te leren rijden en je zelfvertrouwen te ontwikkelen! En niet geheel onbelangrijk, het was altijd gezellig!
Kees vd Griend Kees vd Griend uit Wateringen heeft geschreven op 10 juli 2020 om 21:52
Vandaag na een super leerzame dag bij Radder Verkeersschool de 1-daagse BE gedaan. In de voorbereiding was alles al super voorbereid door de nodige informatie en filmpjes die werden toegestuurd. Op de dag zelf werd door Sander tot in de puntjes in alle rust de fijne kneepjes van het aanhanger rijden bijgebracht. Zo kom je goed voorbereid bij het CBR aan, waar ik gelijk in een keer ben geslaagd voor het examen. Radder Verkeersschool op de schaal van 1 tot 10, een dikke 10+. Sander ga zo door met het leveren van deze kwaliteit . Top of zo als Westlanders dat zeggen "Helemaal Goud"
Rob Rob uit Delfgauw heeft geschreven op 2 juli 2020 om 20:47
In 1x geslaagd dankzij de uitstekende rijlessen! Sander houdt rekening met hoe ver je ben en wat je kan en zorgt voor een prettige sfeer in de auto. Zeker aan te raden!
Larissa Larissa uit Kwintsheul heeft geschreven op 1 juli 2020 om 13:15
Al met al super fijn gereden bij Sander. Hij heeft geduld, neemt alle tijd voor je en heeft een positieve en enthousiaste houding. Communicatie tussen de lessen door was goed en overzichtelijk. In de auto was het altijd gezellig, waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Helemaal top!
Robin de Snoo Robin de Snoo uit Putten heeft geschreven op 17 mei 2020 om 11:01
Bericht van Google Reviews; Afgelopen zaterdag (22-02-2020) heb ik bij Sander mijn intake gehad voor Rijbewijs BE en Ik heb nu al zin in de examendag! Enkel al de zelf bedachte voorbereiding, het contact etc kunnen een hoop rijscholen nog een voorbeeld aan nemen. Ook tijdens de 1 uur durende intake in het mooie westland heb Ik niet getwijfeld. Sander is een hele fijne instructeur met passie en ervaring voor het vak en daarnaast een goed gevoel voor humor en in voor een praatje. Netjes op tijd volgens afspraak, goede prijs, goed materiaal, vriendelijk en meedenkend. Al met al super en kan ik hierdoor Radder Verkeersschool iedereen aanraden!
Maureen Barbier Maureen Barbier uit Wateringen heeft geschreven op 22 februari 2020 om 17:31
Echte goede rijlessen gekregen! Alles kan je met Sander bespreken en leert jou alles op je eigen tempo. Hierdoor wordt niks overhaast en leer je beter autorijden. Echt een Top Rij-instucteur!!!
Cindy brabander Cindy brabander uit Poeldijk heeft geschreven op 22 februari 2020 om 13:07
Veel gelachen, maar ook zeker veel geleerd! Toprijlessen! Groetjes!
Rick van Leeuwen Rick van Leeuwen uit Wateringen heeft geschreven op 11 februari 2020 om 20:10
Heel erg tevreden over alles wat Sander mij geleerd heeft, ben vandaag geslaagd en ik heb het het afgelopen jaar altijd naar mijn zin gehad!
Guyonne Broer Guyonne Broer uit Den Haag heeft geschreven op 3 februari 2020 om 13:14
Super leuke en leerzame lessen gehad. In 1x geslaagd! Was top!
Edith Edith uit Delft heeft geschreven op 27 januari 2020 om 17:28
Vandaag heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald! Bedankt Sander voor je fijne lessen en het helpen opbouwen van mijn zelfvertrouwen in de auto!! En bedankt René voor de eerste lessen en je goede zorgen!
Ruben Mak Ruben Mak uit Den Haag heeft geschreven op 24 januari 2020 om 19:29
Was altijd supergezellig met Sander in de auto, maar ook serieus als dat nodig was. Veel geleerd en Sander heeft me echt goed leren rijden!
Gijs van Heemskerck van Beest Gijs van Heemskerck van Beest uit Den Hoorn heeft geschreven op 21 januari 2020 om 21:23
Heerlijk gelest, gezellig en snel rijbewijs gehaald. Dikke aanrader. Bedankt Sander! 😄
Isabella Isabella uit Maassluis heeft geschreven op 9 januari 2020 om 23:37
Ik heb vandaag in 1 keer me aanhanger rijbewijs gehaald door de super goede, leuke, gezellige en zeer leerzame lessen van Sander
Mike paalvast Mike paalvast uit Poeldijk heeft geschreven op 16 december 2019 om 19:43
Vandaag geslaagd bij sander, Ik heb van sanderheel veel geleerd over het autorijden en verschrikkelijk veel gelachen met hem, Sander weet wat die doet en zegt. Zeker een aanrader. Sander dankjewel!
Thomas Thomas uit Delft heeft geschreven op 17 november 2019 om 18:16
Afgelopen vrijdag in één keer geslaagd na lessen bij Sander. Hele aardige man met veel verstand van z'n werk. Door de fijne lessen kan ik nu zelfstandig de weg op. Bedankt Sander!
Leon Leon uit Monster heeft geschreven op 7 november 2019 om 18:37
Heel erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij Sander te lessen. Lekker rustige en gezellige lessen zeker een aanrader!! Bedankt Sander!
Lisa Lisa uit Honselerdijk heeft geschreven op 7 november 2019 om 08:07
Ik heb gister mijn rijbewijs gehaald bij Sander! Super gezellige en leerzame lessen gehad! Zeker een aanrader om bij Sander rijles te nemen!!