Sven Sven heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:18
Google review: Hele goede lessen gehad en mijn rijbewijs in één keer gehaald! echt top!
Kim Kim heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:18
Google review: Fijne intake en les gehad voor het BE rijbewijs. Heel chill en toch consequent op alle aandachtspunten. Duidelijke en fijne communicatie vooraf. Oprecht bedankt sander!
Dennis Dennis heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:18
Google review: Duidelijke Les en vriendelijke instructeur, Geslaagd in 1 dag voor BE.
Jesse Jesse heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:17
Google review: Altijd fijne lessen gehad en in 1x geslaagd!
Stef Stef heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:17
Google review: In 1 keer geslaagd.
Timo Timo heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:17
Google review: Super goede ervaring rijbewijs in 1 keer gehaald.
Patrick Patrick heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:16
Google review: Fijne en gezellige dag in de auto gehad. Door duidelijke instructies, tips en tricks, veel geleerd en BE behaald.
Ian Ian uit Kwintsheul heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:52
Google review: Ik heb enorm fijne rijlessen gehad bij Radder Verkeersschool. Altijd goed en op maat begeleid, waardoor ik in één keer ben geslaagd. Bedankt Sander!
Silvester Silvester uit 's-Gravenzande heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:52
Google review: Radder Verkeersschool heeft mij niet alleen geholpen bij het halen van mijn rijbewijs, maar ik heb er ook echt zelfverzekerd leren autorijden. Sander zorgt ervoor dat het in de auto erg gezellig is en hij leert je geduldig alle vaardigheden aan die je nodig hebt om te slagen voor het rij-examen. Echt een aanrader als je je rijbewijs wilt halen!
Dusty Dusty uit Vlaardingen heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:52
Google review: Aanhanger rijbewijs in 1x behaald bij deze rijschool. Instructeur neemt de tijd en legt duidelijk uit. Uiteraard voorbereiding is het halve werk en dan kan het niet misgaan met deze instructeur op de dagcursus. De instructeur is aardig en vriendelijk, maar kan ook rechtvaardig zijn en alles goed uitleggen als dat moet. Hij wilt ook echt dat jij slaagt en geeft daar alles voor wat hij in huis heeft tijdens de lessen!
Floor Floor uit De Lier heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:51
Google review: Ik ben heel tevreden over de Radder Verkeersschool, omdat ik heel veel van Sander heb geleerd. Ik heb goede en gezellige rijlessen gehad, door Radder Verkeersschool ben ik in 1x geslaagd. Ik raad de Verkeersschool iedereen aan.
Thijmen Thijmen uit Wateringen heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:51
Google review: Leuke gezellige instructeur!!! Een fijne auto om in te lessen. De stof word op een leuke en op een rustige manier uitgelegd zodat je echt veilig en goed auto kunt gaan rijden. Wil jij ook in 1x slagen en goed kunnen autorijden en houd jij van gezelligheid tijdens het leren moet je echt voor deze rijschool gaan.
Sascha Sascha uit Wateringen heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:50
Google review: Super goede begeleiding. En binnen 1x kunnen slagen! Deze rijschool is erg aan te raden.
Stan Stan uit Hoek van Holland heeft geschreven op 22 februari 2023 om 07:52
Google review: Top lessen gehad, niks op aan te merken. Goede sfeer in de auto en niet alleen mijn rijbewijs gehaald, maar ook echt met zekerheid de weg op. Bedankt Sander💪🏻
Mike Caarls Mike Caarls uit Heenweg heeft geschreven op 27 januari 2023 om 23:14
Google review: Hele fijne ervaring met verkeersschool Radder gehad. Zeer goede maar ook duidelijke begeleiding en of uitleg over verbeter punten mog je die hebben natuurlijk. Mr Radder zelf is naar mijn mening een goede instructeur om het feit dat er rust heert in de auto en heel goed het gevoel over kan geven dat het niet erg is om fouten te maken en daarin je dan mee in op pakt en het vervolgens vlekkeloos te kunnen voldoen. Lang verhaal kort perfecte rijschool.
Rick van Ruijven Rick van Ruijven uit Poeldijk heeft geschreven op 21 januari 2023 om 23:41
Google Review: In één keer geslaagd
Kevin Muijs Kevin Muijs uit Rijswijk heeft geschreven op 21 januari 2023 om 23:41
Google Review: Wat heb ik een mooie en leerzame periode achter de rug, ik ben in 1x geslaagd en hoop dat het de andere ook lukt!
Jelle Kok Jelle Kok uit Den Hoorn heeft geschreven op 21 januari 2023 om 23:40
Google Review: Sander is super vriendelijk en kijkt goed naar wat jij nodig hebt om ervoor te zorgen dat je je rijbewijs in één keer haalt en dat is ook gelukt! In een keer mijn rijbewijs, wat een topper!
Suzanne van Leerdam Suzanne van Leerdam uit Naaldwijk heeft geschreven op 21 januari 2023 om 23:40
Google Review: Ik heb bij Sander in 1x mijn rijbewijs behaald. Buiten dat het heel gezellig is in de auto zijn het zeker ook leerzame lessen. Super blij dat ik voor Radder verkeersschool heb gekozen. Zeker een aanrader om bij sander je rijbewijs te halen. Sander nogmaals bedankt voor alles!
Ruben Seventer Ruben Seventer uit Hoek van Holland heeft geschreven op 21 januari 2023 om 23:39
Google Review: Ik heb bij Sander in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Mede door de gezellige maar vooral ook heel leerzame rijlessen. Hij stoomt je helemaal klaar voor het examen, en zorgt er voor dat wanneer het zover je helemaal klaar bent om alleen te rijden.