Pascal Pascal heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:11
Google review: Sander heeft mij erg fijn geholpen. In november hadden we besloten om mijn examen te verplaatsen, omdat ik nog niet goed genoeg was om mijn examen te rijden. Dit heeft als gevolg dat ik in een keer ben geslaagd zonder aan of opmerkingen tijdens mijn rit. De lessen waren erg leerzaam en ik ben Sander dankbaar voor zijn advies om mijn examen te verplaatsen. Sander is altijd eerlijk en dit waardeer ik ook enorm. Nogmaals bedankt Sander!
Femke Femke heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:11
Google review: Vandaag in 1x geslaagd, door de lessen van Sander. Een hele fijne instructeur die goed wist wat ik nodig had en ook een gezellig praatje kon maken. De peptalk vlak voor het examen was zeer fijn en heeft me erg gerust gesteld. Bedankt.
Ian Ian heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:11
Google review: 5 sterren, ben in 1x geslaagd door de goede rijlessen van radder verkeer school. Zou deze rijschool iedereen aanraden.
Remy Remy heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:11
Google review: Mijn BE rijbewijs gehaald. Was een super leerzame, toffe en gezellige dag. Veel ervaring op kunnen doen en veel geleerd met aan het einde van dag een positieve uitslag, dus beter kan niet!
Yannick Yannick heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:10
Google review: Ik heb hele leuke lessen ervaren. Hierbij werd gelachen, maar ook hele duidelijke instructies gegeven over wat er gedaan moest worden en waar gewerkt aan moest worden. Ik zou het iedereen aanraden om hier te gaan lessen.
Rosa Rosa heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:10
Google review: Sander is een fijne en scherpe leraar. Streng op een goede manier, hierdoor in 1x geslaagd!
Marith Marith heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:09
Google review: In 1x me rijbewijs behaald met de hulp van Sander. Hard moeren werken maar Sander heeft me daar onwijs goed in begeleid. Dankjewel!!
Lennart Lennart heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:09
Google review: Fijne lessen gehad en een goede manier van lesgeven. Zeer tevreden!
Isaura Isaura heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:09
Google review: Wauw, in één keer geslaagd voor het BE rijbewijs. Met veel geduld en duidelijke uitleg heeft Sander mij veilig leren rijden met de aanhanger. En optimaal voorbereid op het examen. Aanrader!
Joey Joey heeft geschreven op 16 april 2024 om 09:08
Google review: Heeft mij erg goed geholpen en begeleid met het aanhanger rijbewijs Zeer nette auto en uitstekende begeleiding.
Sven Sven heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:18
Google review: Hele goede lessen gehad en mijn rijbewijs in één keer gehaald! echt top!
Kim Kim heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:18
Google review: Fijne intake en les gehad voor het BE rijbewijs. Heel chill en toch consequent op alle aandachtspunten. Duidelijke en fijne communicatie vooraf. Oprecht bedankt sander!
Dennis Dennis heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:18
Google review: Duidelijke Les en vriendelijke instructeur, Geslaagd in 1 dag voor BE.
Jesse Jesse heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:17
Google review: Altijd fijne lessen gehad en in 1x geslaagd!
Stef Stef heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:17
Google review: In 1 keer geslaagd.
Timo Timo heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:17
Google review: Super goede ervaring rijbewijs in 1 keer gehaald.
Patrick Patrick heeft geschreven op 25 november 2023 om 08:16
Google review: Fijne en gezellige dag in de auto gehad. Door duidelijke instructies, tips en tricks, veel geleerd en BE behaald.
Ian Ian uit Kwintsheul heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:52
Google review: Ik heb enorm fijne rijlessen gehad bij Radder Verkeersschool. Altijd goed en op maat begeleid, waardoor ik in één keer ben geslaagd. Bedankt Sander!
Silvester Silvester uit 's-Gravenzande heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:52
Google review: Radder Verkeersschool heeft mij niet alleen geholpen bij het halen van mijn rijbewijs, maar ik heb er ook echt zelfverzekerd leren autorijden. Sander zorgt ervoor dat het in de auto erg gezellig is en hij leert je geduldig alle vaardigheden aan die je nodig hebt om te slagen voor het rij-examen. Echt een aanrader als je je rijbewijs wilt halen!
Dusty Dusty uit Vlaardingen heeft geschreven op 11 juni 2023 om 07:52
Google review: Aanhanger rijbewijs in 1x behaald bij deze rijschool. Instructeur neemt de tijd en legt duidelijk uit. Uiteraard voorbereiding is het halve werk en dan kan het niet misgaan met deze instructeur op de dagcursus. De instructeur is aardig en vriendelijk, maar kan ook rechtvaardig zijn en alles goed uitleggen als dat moet. Hij wilt ook echt dat jij slaagt en geeft daar alles voor wat hij in huis heeft tijdens de lessen!