Over de instructeur

Sander Radder

Mijn naam is Sander Radder en ik ben 29 jaar oud. Samen met mijn vader heb ik de rijschool opgebouwd tot de naam die het nu is. Sinds begin 2017 heb ik de rijschool overgenomen en is mijn vader gestopt binnen de rijschool. Door zijn enthousiasme en passie voor dit vak, ben ik ook enthousiast geraakt.

Zoals eerder gezegd, ben ik enthousiast geraakt door mijn vader. Maar zelf ben ik al jaren gek op alles wat gemotoriseerd vooruit rolt. Vanaf mijn 16e direct mijn scooter rijbewijs gehaald zodat ik de vrijheid op twee wielen kon ervaren. Uiteraard direct op mijn 18e verjaardag geslaagd voor mijn autorijbewijs waardoor ik eindelijk op avontuur kon. Al diverse autovakanties naar het buitenland achter de rug. Wat vind ik het fijn om in auto’s te rijden.

Dit ook met de caravan. Omdat ik daar graag mee op vakantie wilde gaan, ben ik mijn aanhanger rijbewijs gaan halen. (BE rijbewijs). Omdat het een hele stoere manier van autorijden is, wil ik dit ook overbrengen op andere. Vandaar dat ik binnen Radder Verkeersschool buiten het autolessen om, ook aanhanger lessen verzorg.

Door vanaf jonge leeftijd achterop de motor te zitten bij mijn vader, is die passie ook aangewakkerd. Ik kon niet achterblijven en heb bij mijn vader mijn motorrijbewijs gehaald. Tot nu toe, de beste beslissing in mijn leven.

Zo ben ik dus iedere dag met het verkeer bezig en interesseert mij dat onwijs. Vandaar dat ik gekozen heb voor dit vak. Want het is echt een vak. Rijden met personen die graag willen leren. Hoe mooi is dat. Iedere kilometer met plezier maken, is toch een fijn gevoel.

Het autorijden (lesgeven) is nog maar het begin. We hopen iedereen te mogen ontvangen voor zijn/haar rijbewijs. Houd ons in de gaten!!