Tarieven Auto

€ 93
€ 330
€ 350
Als je de prijzen vergelijkt met andere rijscholen, let er dan wel op hoe lang de les duurt bij de andere rijschool. Vaak wordt er een 50 minuten of 60 minuten tarief weergeven.

Bij Radder Verkeersschool krijg je altijd van dezelfde instructeur les waardoor je weet wat je aan iemand hebt. De lessen worden gegeven in een Skoda Kodiaq.

Je wordt altijd opgehaald en weer teruggebracht. In overleg met de instructeur kun je kijken waar je opgehaald wilt worden. Thuis, School of Werk, de mogelijkheden zijn er. Na de les wordt er meestal gelijk een vervolg afspraak gemaakt.

Wij willen graag dat er vlot het rijbewijs behaald wordt. Het succes van de leerling is ook het succes van de rijschool!

*****Bij ons is het verplicht de tussentijdse toets af te nemen. Dit zodat de opleiding soepel en gestroomlijnd verloopt waardoor de kans van slagen groter is.
Autorijles 60 Minuten € 62
Autorijles 90 Minuten € 93
Tussentijdse Toets CBR € 330
Praktijkexamen CBR € 330
Herexamen CBR € 330
Faalangst Examen CBR € 350

Bij Radder Verkeersschool krijg je altijd van dezelfde instructeur les waardoor je weet wat je aan iemand hebt. De lessen worden gegeven in een Mercedes A klasse.

Je wordt altijd opgehaald en weer teruggebracht. In overleg met de instructeur kun je kijken waar je opgehaald wilt worden. Thuis, School of werk, de mogelijkheden zijn er. Na de les wordt er meestal gelijk een vervolg afspraak gemaakt.

Wij willen graag dat er vlot het rijbewijs behaald wordt. Het succes van de leerling is ook het succes van de rijschool !