Alies v Kammen Alies v Kammen uit Delft heeft geschreven op 26 juni 2022 om 17:00
Google review; Altijd super fijne rijlessen gehad, het was duidelijk en zeker gezellig wanneer dat kon! Ik heb hierdoor mijn rijbewijs in 1x gehaald en een leuke tijd achter de rug 🙂
Timo v Ruijven Timo v Ruijven uit Naaldwijk heeft geschreven op 26 juni 2022 om 16:59
Google review; Super fijne en leerzame rijlessen gehad met een gezellige en goede rijinstructeur. Door de zorgvuldige en effectieve manier van lesgeven heb ik mijn rijbewijs B in 1x gehaald bij Radder Verkeerschool. Mooie tijd achter de rug, en ga nu met veel vertrouwen zelf de weg op!
Jasmijn van Zanten Jasmijn van Zanten uit Wateringen heeft geschreven op 13 maart 2022 om 21:53
Google review; Ik heb erg veel geleerd van de rijlessen! Sander is een goede instructeur ik wist daarom ook mijn rijbewijs in 1x te behalen.
Alco Lange Alco Lange uit Wateringen heeft geschreven op 13 maart 2022 om 21:52
Google review; Had problemen met mijn vorige rijschool waardoor ik al meerdere keren was gezakt voor mijn rijexamen, ben toen overgestapt naar Radder Verkeersschool en heb binnen een aantal lessen rijexamen afgelegd en ben toen gelijk geslaagd.
Dave van Dijk Dave van Dijk uit Kwintsheul heeft geschreven op 13 maart 2022 om 21:52
Google review; Fijne lessen gehad voor mijn BE rijbewijs duidelijk, professioneel, ervaren en eerlijk advies tijdens de lessen in combinatie met een gezellige instructeur maken er in totaal 5 sterren van. Dankjewel Sander!
Mike van de Pluym Mike van de Pluym heeft geschreven op 12 februari 2022 om 22:58
Google review; Fijne rijschool met goede instructeur.
Onno Boensma Onno Boensma heeft geschreven op 12 februari 2022 om 22:58
Google review; Mijn B-E rijbewijs in 1 keer gehaald. Bedankt Sander je bent een topper!
Larissa van der Valk Larissa van der Valk heeft geschreven op 12 februari 2022 om 22:57
Google review; Al met al super fijn gereden bij Sander. Hij heeft veel geduld, neemt de tijd voor je en heeft altijd een positieve, enthousiaste instelling. Communicatie tussen de lessen door was top en overzichtelijk. Daarnaast was het in de auto altijd erg gezellig, waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Helemaal top!
Colinda Nederpel Colinda Nederpel heeft geschreven op 12 februari 2022 om 22:57
Google review; Fijne rijschool met rij instructeur. Ik heb snel mijn aanhangerrijbewijs gehaald bij Sander!
Christiaan de Rijke Christiaan de Rijke heeft geschreven op 12 februari 2022 om 22:56
Google review; In 1 dag mijn BE-rijbewijs gehaald! Goed begeleid door Sander, die alles duidelijk heeft uitgelegd. Kortom, een prettige ervaring!
Eva Eva heeft geschreven op 24 december 2021 om 16:26
Doordat je me telkens weer bleef overtuigen dat ik het wel kon, heb ik nu m’n rijbewijs in 1x gehaald!! Afgelopen weken nog hard voor moeten werken, maar dat was ‘t zeker waard 🙂 Onwijs bedankt voor de leuke lessen Sander!
Merel Merel uit Poeldijk heeft geschreven op 22 december 2021 om 17:16
Ondanks dat het de laatste paar lessen hard werken was, ben ik toch in 1x geslaagd! Sander heel erg bedankt voor de gezellige en leerzame lessen! 😁
Brian Brian uit Kwintsheul heeft geschreven op 17 december 2021 om 21:24
Super rijlessen gehad, en nu in 1x geslaagd en lekker zelf op de weg. Leuke tijd gehad. Super bedankt Sander💪
Chandelle Chandelle heeft geschreven op 12 december 2021 om 12:54
Wat een Topper!! Mijn BE rijlessen bij Sander geboekt. Duidelijke instructies bij de bijzondere verrichtingen. Altijd lekker een praatje onderweg en natuurlijk een kop koffie in de pauze. Heb veel mogen leren van Sander en uiteindelijk natuurlijk geslaagd! Bedankt voor de gezelligheid en de ontspannen sfeer!
Ivar van der Stok Ivar van der Stok uit De Lier heeft geschreven op 1 december 2021 om 21:11
Sander bedankt! want door jou lessen ben ik net als jij, op me verjaardag, in één keer geslaagd. T was natuurlijk niet altijd even zonnig in de auto maar dat hoort er allemaal bij, Achteraf kijk ik terug op een leuke periode met je in de auto en het was zeker geen straf om in zo’n auto rijles te krijgen 😉
Britt Britt uit Kwintsheul heeft geschreven op 10 november 2021 om 18:32
In 1x geslaagd!!! Leuke lessen maar soms werd ik gek maar het was het waard achteraf😊 enorm bedankt!
Huub Huub uit Honselersdijk heeft geschreven op 10 november 2021 om 13:28
Sander bedankt voor de leuke tijd met jouw. Heb het erg naar me zin gehad tijdens de lessen, en ook nog eens veel geleerd. Want in 1x slagen gebeurd niet zo maar.
Mike Mike uit Heenweg heeft geschreven op 2 september 2021 om 19:15
Dinsdag 31 augustus was eindelijk de dag van het examen. Ik heb niet alleen veel geleerd maar ook veel gelachen met Sander. Een instructeur die de tijd voor je neemt en ook de belangerijke punten bespreekt. Waardoor ik mijn examen in 1x gehaald hebt. Sander dankjewel voor alle inzet en plezier!!!!!!
Anouska Anouska uit 's-Gravenzande heeft geschreven op 24 juli 2021 om 11:05
Vrijdag 23 juli was de dag dat ik het goede nieuws te horen kreeg. Ik ben geslaagd. Het heeft even geduurd, maar Sander is altijd geduldig gebleven. De laatste 3 lessen gingen gelukkig heel erg goed, waardoor ik zelf ook er meer vertrouwen in kreeg. Sander, heel erg bedankt voor alle lessen.
Rik van Zijl Rik van Zijl uit Naaldwijk heeft geschreven op 29 juni 2021 om 13:43
Leuke lessen gehad, Sander bleef altijd positief. Laatste lessen gingen niet helemaal vanzelf maar we hebben het in 1x gehaald. Sander bedankt voor de lessen!