Rick van Leeuwen Rick van Leeuwen uit Wateringen heeft geschreven op 11 februari 2020 om 20:10
Heel erg tevreden over alles wat Sander mij geleerd heeft, ben vandaag geslaagd en ik heb het het afgelopen jaar altijd naar mijn zin gehad!
Guyonne Broer Guyonne Broer uit Den Haag heeft geschreven op 3 februari 2020 om 13:14
Super leuke en leerzame lessen gehad. In 1x geslaagd! Was top!
Edith Edith uit Delft heeft geschreven op 27 januari 2020 om 17:28
Vandaag heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald! Bedankt Sander voor je fijne lessen en het helpen opbouwen van mijn zelfvertrouwen in de auto!! En bedankt René voor de eerste lessen en je goede zorgen!
Ruben Mak Ruben Mak uit Den Haag heeft geschreven op 24 januari 2020 om 19:29
Was altijd supergezellig met Sander in de auto, maar ook serieus als dat nodig was. Veel geleerd en Sander heeft me echt goed leren rijden!
Gijs van Heemskerck van Beest Gijs van Heemskerck van Beest uit Den Hoorn heeft geschreven op 21 januari 2020 om 21:23
Heerlijk gelest, gezellig en snel rijbewijs gehaald. Dikke aanrader. Bedankt Sander! 😄
Isabella Isabella uit Maassluis heeft geschreven op 9 januari 2020 om 23:37
Ik heb vandaag in 1 keer me aanhanger rijbewijs gehaald door de super goede, leuke, gezellige en zeer leerzame lessen van Sander
Mike paalvast Mike paalvast uit Poeldijk heeft geschreven op 16 december 2019 om 19:43
Vandaag geslaagd bij sander, Ik heb van sanderheel veel geleerd over het autorijden en verschrikkelijk veel gelachen met hem, Sander weet wat die doet en zegt. Zeker een aanrader. Sander dankjewel!
Thomas Thomas uit Delft heeft geschreven op 17 november 2019 om 18:16
Afgelopen vrijdag in één keer geslaagd na lessen bij Sander. Hele aardige man met veel verstand van z'n werk. Door de fijne lessen kan ik nu zelfstandig de weg op. Bedankt Sander!
Leon Leon uit Monster heeft geschreven op 7 november 2019 om 18:37
Heel erg blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij Sander te lessen. Lekker rustige en gezellige lessen zeker een aanrader!! Bedankt Sander!
Lisa Lisa uit Honselerdijk heeft geschreven op 7 november 2019 om 08:07
Ik heb gister mijn rijbewijs gehaald bij Sander! Super gezellige en leerzame lessen gehad! Zeker een aanrader om bij Sander rijles te nemen!!
Vigo Vigo uit Den Haag heeft geschreven op 5 november 2019 om 18:24
Ik heb vandaag mijn rijbewijs bij Sander gehaald. Onwijs prettige vent, heel down to earth en goed gevoel voor humor. Ik heb niet alleen leren examen rijden maar ook leren auto rijden en kan nu met een veilig gevoel de weg op!
Alyssa van Dalen Alyssa van Dalen uit Den Haag heeft geschreven op 2 november 2019 om 09:12
Ik ben 30 oktober geslaagd voor mijn rijbewijs en dit had ik niet kunnen doen zonder de hulp van Sander! De lessen waren altijd super gezellig, maar ook heel leerzaam. Hij heeft mij tijdens de lessen altijd gerust gesteld en ik heb mij altijd op mijn gemak gevoeld in de auto! Bedankt voor alles en ik zou de rijlessen zeker aanraden!
Derek van leeuwen Derek van leeuwen heeft geschreven op 29 augustus 2019 om 16:00
Ik ben gister ochtend geslaagd voor mijn rijbewijs! Dit door de goeie en leerzame rijlessen van Sander! Er was altijd wel wat te lache maar op punten dat het serieus moet is hij het ook zeker(mooie dames kijken vanuit de auto)!!! zeker een aanrader om hier je les te nemen!!
Dominique Dominique uit Kwintsheul heeft geschreven op 8 augustus 2019 om 19:35
Vandaag ben ik geslaagd bij Sander Radder. In het afgelopen half jaar heb ik onwijs veel geleerd in de auto met Sander. De lessen waren altijd gezellig maar ook serieus. Hij neemt de tijd voor je en zorgd dat je op je gemak bent. Ik had geen betere rijschool willen hebben. Bedankt voor de goede en gezellige lessen en het is zeker een aanrader!
Anouk Anouk uit Wateringen heeft geschreven op 5 augustus 2019 om 20:33
Met Sander lessen is altijd een feestje! Veel gelachen maar ook vooral heel veel geleerd. Dat betekend serieus lessen maar nooit saai! Hij zorgt ervoor dat je helemaal klaar bent voor het examen wat super fijn is. Ik raad Sander bij iedereen aan!
Faye Boucher Faye Boucher uit Den haag heeft geschreven op 1 augustus 2019 om 18:06
Wat een onwijs fijne lessen heb ik gehad bij Sander. Altijd gezellig en er was van alles mogelijk. Nooit de druk gevoeld en altijd relaxed. In 1x geslaagd dankzij Sander.
Jerrel Jerrel uit De Lier heeft geschreven op 1 augustus 2019 om 17:58
Top lessen! Veel geleerd tijdens de lessen en vooral ook veel gezellige lessen gehad. Raad het zeker aan om een kijkje te nemen bij Radder verkeersschool. Bedankt Sander!
Robin Robin uit Wateringen heeft geschreven op 20 juli 2019 om 14:14
Sander, Bedankt voor de leuke en vooral goede lessen! Ik heb elke les met plezier gereden! Ik raad Radderverkeersschool zeker weten aan!
Kim Kim uit Honselersdijk heeft geschreven op 4 juli 2019 om 17:23
Sander bedankt, door jouw fijne manier van lesgeven, heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald. Tijdens de lessen was het altijd heel leerzaam, gezellig en ook serieus op de momenten wanneer ik het nodig had. Ik raad deze rijschool aan!
Koen Koen uit Delft heeft geschreven op 22 juni 2019 om 21:28
Bedankt Sander en René! Dankzij jullie heb ook ik mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leerzaam en doordat de sfeer altijd goed was zat ik met plezier 1.5 uur achter het stuur. Ik keek daardoor dan ook nooit op tegen de lessen. Nu kan ik eindelijk mijn gedeelte van de taxi shifts met mn vrienden overnemen. Dankjulliewel!