Mike Mike uit Kwintsheul heeft geschreven op 22 november 2018 om 19:53
Gezellige en leerzame lessen gehad van beide heren, echt een aanrader!
Elise Elise uit Delfgauw heeft geschreven op 22 november 2018 om 10:46
Na vele gezellige en leerzame uurtjes in de lesauto bij Sander en René in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen! Ik vond het erg fijn dat er open en eerlijk werd uitgesproken wat er goed ging en waar er nog werk aan de winkel was.
Ruben Ruben uit Kwintsheul heeft geschreven op 16 november 2018 om 08:29
Afgelopen week zoals veel anderen hier in 1x geslaagd! Spreekt voor zich zou ik zeggen 🙂 De lessen zijn erg persoonsgericht, en naast de serieuze momenten ook erg gelachen in de auto!
Freek Freek uit Kwintsheul heeft geschreven op 6 november 2018 om 19:04
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs, mede dankzij de goede begeleiding van René en Sander. Altijd gezellig!!
kevin van zwet kevin van zwet uit kwintsheul heeft geschreven op 24 oktober 2018 om 18:11
super leuke tijd gehad in de les auto en tevens heel veel geleerd van sander, voor mijn BE rijbewijs zien jullie me zowiezo terug
Eric Eric uit Den haag heeft geschreven op 15 oktober 2018 om 10:56
Afgelopen week ben ik dankzij de goede begeleiding van Sander geslaagd. Sander is een waanzinnig goede instructeur die in staat is contact te maken met zijn leerlingen en altijd gaat voor een persoonlijke aanpak.
Justin stam Justin stam uit Kwintsheul heeft geschreven op 8 oktober 2018 om 17:22
B-en BE rijbewijs in korte tijd na elkaar behaald, beide in 1 keer geslaagd. Bedankt voor de goede lessen👍🏻🎉
Pascal Pascal uit Zoetermeer heeft geschreven op 23 augustus 2018 om 18:24
Afgelopen maandag geslaagd voor rijbewijs B! De zenuwen eindelijk overwonnen en na goede begeleiding door zowel Sander als René geslaagd voor het herexamen. De lessen waren keer op keer weer gezellig en leerzaam!
Bram Bram uit Wateringen heeft geschreven op 17 augustus 2018 om 18:50
Alweer mijn 2de rijbewijs in 1x gehaald! Dat is niet voor niks, bedankt voor de fijne lessen!
Colinda Nederpel Colinda Nederpel uit Kwintsheul heeft geschreven op 9 augustus 2018 om 09:51
Ik heb mijn aanhangerrijbewijs bij Radderverkeersschool in 1x gehaald. Ik vond het erg moeilijk, maar de rij-instructeur bleef goede tips geven en daardoor is het gelukt! Bedankt Sander!
Levi Levi heeft geschreven op 8 augustus 2018 om 20:04
Top rijschool! Altijd een gezellige sfeer bij Sander in de auto. Hij leert je alles op een duidelijke en rustige manier aan. Ik stapte altijd met plezier de auto in. Vandaar dat ik dus natuurlijk in 1x geslaagd ben!
Lex van kempen Lex van kempen uit Wateringen heeft geschreven op 14 juli 2018 om 22:14
Deze week me B rijbewijs gehaald dankzij deze fijne rijschool!
Erik valk Erik valk uit De lier heeft geschreven op 3 juli 2018 om 22:47
Vandaag in een keer geslaagd voor mijn Be rijbewijs. Heel veel geleerd na meer als 30 jaar rijervaring. Toch wel ff wennen met een zware aanhanger in het verkeer. Maar dankzij de goede aanwijzingen van Sander Radder ging het super en lekker ontspannen vandaag. In een woord geweldig super blij mee. Heel erg bedankt Sander ga zo door. Groet e valk
Denise Denise heeft geschreven op 28 juni 2018 om 13:13
BE rijbewijs gehaald dankzij de fijne begeleiding van Sander! Bedankt voor jou support tijdens mijn enorme stress en dat dit gelukt is!
Mathijs Mathijs uit Den Haag heeft geschreven op 24 juni 2018 om 21:24
Donderdag 21 juni ben ik in 1X geslaagd voor mij auto B examen. Na het switchen van rijschool ben ik erg blij dat ik bij Sander terecht ben gekomen. Het waren goede lessen met duidelijke uitleg, fijne sfeer en altijd gezellige praatjes. Ik raad zeker deze rijschool aan!
Laurens Houthuijsen Laurens Houthuijsen uit Nootdorp heeft geschreven op 12 juni 2018 om 17:04
Vandaag in 1x geslaad voor B. Met dank aan Sander Radder! Hele prettige rijschool en duidelijke uitleg. Veel gezellige ritten en veel leerzame ritten. Echt een aanrader!
Matthew Simons Matthew Simons heeft geschreven op 4 april 2018 om 17:27
Gister in 1 x geslaagd voor me BE rijbewijs! Deze rijschool is echt een aanrader! Bedankt sander voor deze leerzame en leuke dag!👍
Bram Bram heeft geschreven op 29 maart 2018 om 17:30
Gister in 1x geslaagd voor mijn BE examen. Sander heel erg bedankt voor de lessen! Ik zal er nog veel profijt van hebben!
Skander Skander uit Den Haag heeft geschreven op 9 maart 2018 om 14:55
Rose-Marie Rose-Marie uit Den Haag heeft geschreven op 6 maart 2018 om 15:19
Vandaag in 1x mijn rijbewijs gehaald, na onwijs leuke, maar vooral leerzame lessen! Leuk om te zien dat Sander en René allebei echt hun best doen om iedereen zo goed mogelijk te begeleiden. Super tevreden met hun rijschool. En moge er nog vele rijbewijzen gehaald worden dankzij jullie 😉